סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה

  • "בשטראוס מים אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה. חשוב לנו שבכל רגע נתון העובדים שלנו יוכלו לראות את מצב קליטת הכספים שלהם בקופות הפנסיוניות" ימית אומר, מנהלת מחלקת שכר שטראוס מים, קבוצת שטראוס

     

    "כלקוח ותיק של חילן פנסיה, שיתפנו לאחרונה פעולה בפיילוט של שירות חדש אשר משקף את סטטוס התשלומים באופן מלא לעובדים. באמצעות אפליקציית חילן פנסיה

    ב-Mobile, העובדים מקבלים מידע אודות סטטוס קליטת התשלומים הפנסיוניים שלהם בגופים המוסדיים. זה פיתוח מדהים ותואם את תפיסת עולמנו בשטראוס מים: שיתוף העובדים ושקיפות מלאה"

     

    ומה אומרים העובדים?

    • "אחלה פיצ'ר, מרכז לנו את הפקדות לקופות הגמל, שאפו לך ולצוות" (דוד, איכות)
    • "יופי של מהלך ונראה יופי במערכת. כל הכבוד" (דן, פיתוח עסקי)
    • וואו, זה כ"כ יותר ברור עכשיו! כיף לעבוד בחברה שכל הזמן חושבת על העובדים שלה (עדי, כספים)
    • "שימושי מאוד, בדקתי באפליקציה וזה עובד כמו שצריך, תודה רבה (אלעד, אפליקציות)

    שירות סטטוס תשלומים לפנסיה באפליקציית חילן Mobile הינו חלק ממגוון פתרונות שמציעה חילן פנסיה, ביניהם:

    • תפעול פנסיוני מלא
    • סליקה פנסיונית (כולל ביטוחי מנהלים ותיקים משולבים מורכבים)
    • טיפול בהיזונים חוזרים
    • שירות הכנת דוחות פיצויים ויתרות לטופסי 161

    לפרטים נוספים >>>

     

  • "השימוש באפליקציה מאפשר לנו לעמוד בכל תקנות הרגולציה: קופת ברירת המחדל, טופסי ההצטרפות לקופות, מבנה אחיד וקבלת היזון חוזר..." ירון פיקס, מנהל שכר וידע - סגן מנהל משאבי אנוש, ויצו העולמית

    "אפליקציית חילן פנסיה ב- Mobile, מעניקה לנו ראש שקט, פוטרת את חשבי השכר מהקלדות למערכת השכר ומהמרדף אחרי טופסי הצטרפות.

    כשהתחילה רפורמת קרנות ברירת המחדל, ידענו שעובדים רבים יבחרו בקופות פנסיה אחרות ויצטרכו לחתום על טופסי ההצטרפות. נדרשנו להיערך לעבודה ידנית שבוצעה על ידי אנשי השכר ומשאבי האנוש בארגון, החל מקבלת הטופס החתום ע"י העובד, העברה לקרן הפנסיה המתאימה ועד לפתיחת הקופה במערכת השכר של חילן.

    כיום, באמצעות חילן פנסיה ב-Mobile , העובד חותם על טופסי ההצטרפות באופן דיגיטלי והשליחה ליצרנים נעשית באופן אוטומטי ע"י חילן פנסיה. היות ובחרנו קרן ברירת מחדל, עובד שאינו מממש את זכותו לבחור בקרן אחרת, מצורף באופן אוטומטי לקרן ברירת המחדל. החיבור למערכת נתוני השכר מהווה יתרון גדול.  

    שדרוג משמעותי עבור העובדים. תהליך ההצטרפות נעשה באפליקציה, באופן דיגיטלי, פשוט וידידותי. הקופות ודמי הניהול מוצגים לעובדים והם יכולים לבחור ולהחליף קופות כרצונם, ללא צורך בעבודה ידנית של חשבי השכר.

  • "ההתנהלות כיום פשוטה, בוצעו כל ההתאמות הנדרשות לדרישות הבנק וההתערבות הידנית צומצמה..." דפנה קטן, מנהלת יחידת השכר, בנק ישראל על פתרון טופס 101 דיגיטלי

    מה חיפשנו?
    ייעול תהליך הפצת הטפסים לעובדים, מילוי הטפסים והחזרתם ליחידת השכר
    ייעול תהליך המעקב ושליחת התזכורות
    הזנה אוטומטית של השינויים ישירות למערכת השכר
    אפשרות לתיעוד דיגיטלי לטווח הארוך

    מה הרווחנו? את כל מה שחיפשנו ועוד...
    צמצום ההתערבות הידנית וטעויות ההקלדה
    חסכון בזמן
    אפשרות לצרף אישורי מס
    הקפדה על שדות חובה אשר מנעו מילוי חלקי של הטפסים
    מעקב ושליטה על סטטוס ההגשות ושליחת תזכורת ממוקדות בהתאם

  • "מצאנו את עצמנו עם מגירות עמוסות באין סוף ניירות! היום, כל האסמכתאות סרוקות במערכת וניתן לעקוב אחר היסטוריית הדיווחים בלחיצת כפתור... הפתרון הדיגיטלי של חילן תרם לניהול נכון יותר של החזרי ההוצאות בארגון ולשמירת המידע בתיקו האישי של העובד" אורית שגב, מנהלת מחלקת שכר, Tower Semiconductor Ltd.

    Tower Semiconductor הינו מפעל המונה למעלה מ-1600 עובדים. לרבים מהעובדים אנו נדרשים לשלם החזרי הוצאות שונים ומגוונים (דלק, הוצאות נסיעה, אירוח וכד').

    לפני שהתחלנו להשתמש בפתרון של חילן, העובדים מילאו טפסים לקבלת החזרי ההוצאות, צרפו קבלות והעבירו את הבקשה לסבב חתימות, תהליך שלפעמים לקח זמן רב וההחזר היה מתעכב.

    גם אחסון המסמכים היה מסורבל מאוד, מצאנו את עצמנו עם מגירות עמוסות באין סוף ניירות!

    היום, כל האסמכתאות סרוקות במערכת וניתן לעקוב אחר היסטוריית הדיווחים בלחיצת כפתור. זמינות המסמכים, שקיפות המידע וכמובן החיסכון בניירת, הינם רק חלק מיתרונות הפתרון של חילן.  הפתרון הדיגיטלי תרם לניהול נכון יותר של החזרי ההוצאות בארגון ולשמירת המידע בתיקו האישי של העובד.

    מאחר והמערכת נמצאת בשימוש של עובדים רבים, היה לי חשוב שהמערכת תהיה ידידותית למשתמשים, ולשמחתי המערכת מאוד מאוד ידידותית למשתמשים. התהליך יעיל ומהיר גם למנהל, גם לחשב השכר וגם לעובד, שיכול לעקוב אחר תהליך סבב החתימות עד ההגעה למדור שכר.

    חשוב להדגיש כי תהליך ההטמעה מול המיישמים נעשה בשיתוף פעולה פורה עם הצוות שנענה לבקשות השונות ועשה הכל על מנת להתאים את הפתרון לצרכי החברה. לאחר ההטמעה והתנעת התהליך, נדרשנו מדי פעם לעדכונים וקיבלנו שירות מעולה. כל הכבוד!!!

    לפרטים נוספים >>>

  • "באמצעות חילן BI, היום השליטה שלנו על ההגה טובה יותר!" יובל אדר, סמנכ"ל כספים, מרכז רפואי הדסה

    "חיפשנו כלי דיווח יעיל, שיאפשר לנו לקבל תמונה מלאה של ההון האנושי, לבצע בקרת שכר איכותית וניתוח נתונים רב ממדי ולאורך תקופות שונות.

    מערכת חילן BI מעניקה לנו את היכולת להתמודד עם השינויים והאתגרים העסקיים בצורה טובה יותר. יש בידינו מידע אשר מאפשר תכנון טוב יותר של ההוצאות, תזרים המזומנים וההבנה העסקית. אנו עסוקים בניתוח הדוחות ובהסקת מסקנות, ופחות בבניית דוחות.

    זמינות המידע ואיכות הנתונים מאפשרים הבנת המצב בכל רגע נתון: מגוון גדול מאוד של מידע נגיש בכל רגע ומענה לשאלות עסקיות חשובות מידיות, ללא צורך בהערכות מוקדמת. הדוחות הניהוליים מאפשרים תכנון טוב יותר של תקציב הארגון, וצרכי כ"א של הארגון.
    בהדסה מעסיקים כ- 5,500 עובדים והוצאות השכר מהוות כ- 75% מסך הוצאות הארגון (כ- 1.6 מיליארד ₪ בשנה). לפני התקנת המערכת נדרש לנו זמן רב להפקת דוחות ניהוליים, בד"כ בעבודה ידנית. עבודת ניתוח הנתונים בוצעה ע"י אנליסט, אשר בכל חודש, בהתבסס על עומס עבודה, הוציא ניתוח דוחות קבוע. הוספת ממדי מידע לדוחות השוטפים דרשה הערכות מוקדמת וחלק מהדוחות המבוקשים לא היו זמינים. בקרת השכר בוצעה באופן ידני, והיכולת לנתח את בסיסי הנתונים הייתה מוגבלת.
    כשמדברים על יתרונות המערכת אין ספק ששקיפות המידע הינה היתרון המרכזי. אנו מבינים הרבה יותר טוב את העבר, ויכולים לחזות טוב יותר את העתיד, גם כספית וגם איכותית.אנו מתכננים את תזרים המזומנים בצורה מדויקת יותר, כך שבלחיצת כפתור ניתן להבין את קצב הפרישות הצפוי, ותמהיל כוח האדם הנדרש לגייס. אלו נתונים שבעבר לא היו נגישים בקלות, ונדרשנו להפיקם מחדש בכל פעם, באופן ידני.
    יתרון מרכזי נוסף במערכת הינו שמרבית הדוחות הנדרשים לעבודה שוטפת מובנים מראש, כך שלא נדרש כל ידע על מנת ליהנות מהמידע. תרגול קצר במערכת יאפשר גם למשתמש פשוט להגיע לכל נתון נדרש. אצלנו בהדסה משתמשים במערכת:סמנכ"ל משאבי אנוש, חשבות שכר, הגזבר, אגף התקציבים וסמנכ"ל הכספים.
    חשוב לנו לציין לטובה את הקשר השוטף עם המיישמים בחילן. במהלך יישום המערכת ביקשנו לבצע התאמות שונות, כך שהדוחות יתאימו לצרכי הארגון. קיימנו ישיבות שוטפות עם המיישמים, שמענו את ההמלצות שלהם בנושא והתאמנו את הדוחות בין היתר, בהתבסס על תובנות שלמדנו מהניסיון הנצבר שלהם. גם לאחר שהמערכת עלתה לאוויר, אספנו משובים תוך כדי עבודה, וישבנו עם המיישמים לבצע תיקונים נדרשים".

  • "בזכות מערכת בקרת השכר, הסתיימה המלחמה התמידית שלנו נגד הזמן..." נורית קורן, מנהלת מדור שכר, ישקר

    "תמיד חלמנו על מערכת שתעזור לנו בבקרת השכר, שתחסוך לנו זמן ותגלה בעיות נסתרות.
    מערכת בקרת השכר של חילן מעניקה לנו את השקט הנפשי אותו חיפשנו, גם מבחינת לחץ זמן הבדיקות וזמן עבודה לצוות המדור, גם באיתור הבעיות וגם בחיסכון בניירת...

    לפני התקנת המערכת התמודדנו עם לא מעט קשיים, ביניהם עניין הזמן, איכות הבדיקה וכמות הניירת בשלב הדפסת הטסטים. היינו מדפיסים את כל התלושים (כ-2800 עובדים!) ובודקים ידנית תלוש תלוש. הייתה מלחמה תמידית נגד הזמן מכיוון שאנחנו משלמים שכר ב-5 לחודש. הבדיקה הצריכה שתי עובדות ובערך יומיים עבודה סה"כ, וגם אז לא ניתן היה לגלות את כל הטעויות.

    אני חייבת להודות שבהתחלה מאוד חששנו, כך שבדוחות הבדיקה הראשונים לאחר הקמת המערכת ביצענו במקביל בדיקה ידנית ובדיקה דרך מערכת בקרת השכר. כמובן שהמערכת ניצחה וגילינו באמצעותה יותר טעויות מאשר הבדיקה הידנית.
    המערכת איתרה בקלות תקלות שונות כגון, עובדים שלא היו להם תנאים פנסיוניים לתקופה ארוכה, כפילות בסמלים, סמלים אשר לא היו אמורים להופיע בחודש מסוים ועוד.
    כיום הבדיקה נעשית על ידי שתי עובדות במקביל וסך זמן הבדיקה לא נמשך יותר משעה אחת. הבעיות צפות בקלות ובמהירות וניתן לבצע תיקונים מבעוד מועד.

    דבר נוסף שחשוב לי לציין, הוא הקשר עם המיישמים בחילן אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. המיישם שלנו הוא אחד יחיד ומיוחד, לא היה ולא יהיה כמותו!"

  • "חילן פנסיה מציעה למעסיק בדיוק מה שצריך לתפעול פנסיוני מוצלח: יעילות, שקיפות מלאה, העברת מידע מדוייק ותקין ליצרנים, ללא מעורבות צד שלישי ועמידה בדרישות החוק" פולי נפתלי, Payroll Manager, Marvell

  • "חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר... החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע..." מנמ"רית עיריית פ"ת, ענת שלומוביץ

    חילן הטמיעה בעיריית פתח תקוה מערכת ניהול בקרת שכר מתקדמת מבוססת BI, אשר מסייעת למבקרי השכר לנהל טוב יותר את בקרת השכר לכל עובדי העיריה על מחלקותיהם, להפחית טעויות בשכר העובדים ולמנוע או לאתר טעויות בזמן הקצר ביותר האפשרי.

    ענת שלומוביץ, מנמר"ית עיריית פתח תקוה, אמרה: " כחלק מתכנית העבודה והפעילות המשותפת עם יחידות העיריה, חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר, הן למינהל משאבי האנוש והן לאגף החשבות. החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע. המערכת מאפשרת לאתר חריגות ולקבל חתכי מידע מגוונים . אנו רואים בחילן שותף אסטרטגי לניהול ההון האנושי בעירייה ושמחים על שיתוף הפעולה שנרקם".

    הפרויקט הוכתר כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2016 של אנשים ומחשבים, חברת חילן מברכת את עיריית פתח תקוה על זכייתה בפרס.

  • "בחרנו בפתרון חשבות השכר של חילן כחלק מההקפדה שלנו על מקצוענות" סמנכ״ל הכספים של ברודקום ישראל, מאיר הלברשטם

    ברודקום הינה חברה בינלאומית לתכנון מעגלים משולבים המיועדים לתעשיית התקשורת, וקיימת משנת 1991. בישראל מעסיקה החברה כ- 500 עובדים.

    בינואר 2013 בחרה ברודקום להצטרף לחוג לקוחות חילן וכיום היא נהנת משירותי חילן הכוללים בין היתר: שכר באינטרנט, נוכחות במובייל, נוכחות באינטרנט, פתרון בקרת שכר, 101 דיגיטלי ממוחשב וחשבות שכר. 

    בפאנל שהתקיים ללקוחות חשבות שכר אמר סמנכ״ל הכספים של ישראל, מאיר הלברשטם את הדברים הבאים:

    "בברדוקום אנו מקפידים על מקצוענות. בכל תהליך בו רכשנו חברה, היינו צריכים להתמודד עם רגולציה ותקנים ורצינו מישהו בחוץ שילווה אותנו, שיהיה שותף מקצועי שלנו, שייתן לנו את ה -comfort שהכל מתבצע כמו שצריך... עם חילן אנחנו מרגישים נוח. אנחנו מרגישים שחילן מבינים אותנו. אנחנו מרגישים מקצועיות... זה הכל בסוף Relationship.״

     

  • למצוא היכן מתחבאות העלויות

    ארגון גדול מבין לקוחותינו ביקש לבדוק כיצד ניתן לחסוך בעלויות השכר. אחד הממצאים שהתגלו באמצעות מערכת ה-BI של חילן נראה שולי במבט ראשון, אך למעשה הביא לחיסכון רב: הסעות העובדים הגיעו למקום כרבע שעה בטרם התחילה המשמרת בפועל. מאחר והשכר חושב לפי זמן ההגעה לעבודה, החברה שילמה גם על זמן ההמתנה. ניתוח המצב בעזרת הכלים החכמים של חילן, הוביל לחיסכון של מיליוני שקלים בשנה!

  • חילן חשפה: דמי ניהול הפנסיה הוכפלו

    ארגון גדול מבין לקוחותינו ניהל מו"מ ארוך עם גוף מוסדי מסוים, לקבלת הטבות להקטנת דמי הניהול. ההטבה הייתה צריכה להינתן גם על הכספים שמשולמים על חשבון הפיצויים. בפועל, הגוף המוסדי בטעות גבה דמי ניהול גבוהים יותר מאשר מה שסוכם והסכום שנצבר ליעודה לפיצויים היה קטן יותר. לאחר שחילן פנסיה איתרה את התקלה, וטיפלה בה, הגוף המוסדי הוסיף לקופת הפיצויים של הארגון 1.5 מיליון ₪!

  • תמונת רווחיות אמיתית על כל סניף

    רשת רפואית מובילה ביקשה מחילן לעזור לה בגיבוש תמונת מצב טובה יותר לגבי עלויות השכר של עובדיה. רישום נוכחות מסורבל עבור העובדים המועסקים בכמה מרפאות במקביל, גרם לאי-בהירות לגבי רווחיותו של כל סניף. חילן שידרגה את פתרון הנוכחות של הרשת והציעה דוח עלויות מסודר ותקין עבור כל מרפאה. כעת יכולה הייתה רשת המרפאות להשוות בין היקף שעות העבודה והשכר להכנסות ולמספר הלקוחות ולפעול למען שיפור הרווחיות.

  • גילוי טעויות בתהליך בקרת השכר

    חברת הייטק המעסיקה 250 עובדים פנתה לחילן לצורך Outsourcing לחשבות שכר. חשבי השכר של חילן באמצעות כלי בקרת השכר גילו טעות היסטורית של עובדים אשר קיבלו תשלומים עודפים כגון עובדים גלובלים אשר קיבלו שעות נוספות, עובדים עם רכב אשר קיבלו החזרי נסיעות ועוד, גילוי הטעות חסך לארגון למעלה מ- 100 אלף ₪ .

  • כיצד נמצאה הסיבה לחריגת השכר?

    במחלקת המכירות של אחד מלקוחותינו הגדולים נתגלתה חריגה בעלות העסקתם של מספר עובדים. חרף כל המאמצים, לא הצליחה החברה לאתר את סיבת החריגה. פתרון ה-BI של חילן ניתח את הנתונים והציג מסקנות חותכות. הסתבר כי הארגון הפחית את שכר הבסיס והעלה את הבונוסים על המכירות. בכדי לפצות על חוסר במכירות, נשארו העובדים שעות נוספות.  

  • הטיפול הידני בנוכחות צנח ב-90%

    אחת מחברות ההייטק הגדולות ביקשה מחילן לסייע בצמצום היקף העבודה על עדכוני הנוכחות הרבים אשר הכבידו על עובדי מחלקת ה-HR. חילן הטמיעה בחברה פתרון נוכחות מתקדם יחד עם חילן mobile לעדכון פרטים אונליין, ובעזרת חילן HR מחשבה את כל תהליכי העבודה. התוצאה לא אחרה לבוא וחודש בלבד לאחר מכן דיווחה החברה, כי הטיפול הידני הרטרואקטיבי בנתוני נוכחות צנח בכ-90%!

  • מהקלדה לבקרה

    לקראת סופו של כל חודש נהגה חברת Retail גדולה לערוך ביקורת על שעות הנוכחות, להקליד את הנתונים ולאסוף את טפסי ההיעדרות. התהליך העסיק את עובדי מחלקת הנוכחות במשך זמן רב על פני החודש. פתרון הנוכחות של חילן, יחד עם חילן-נט להעלאת מסמכי היעדרות ועדכון פרטים אישיים לאינטרנט במודול ה- ESS, ביזר את התהליך לעובדים ולמנהלים, מיקד את אנשי הנוכחות לעיסוק בבקרה במקום הקלדה, מנע טעויות וחסך זמן וכסף.

  • מדרישה לתקן נוסף - לחיסכון בגיוס

    למחלקת משאבי אנוש של אחד מלקוחותינו הגיעה דרישה לתקן חדש עקב ריבוי שעות נוספות במחלקה. מניתוח שבוצע במערכת הבינה העסקית (BI) של חילן עלה כי עובדים גלובאליים רבים אינם מגיעים לסף שעות העבודה החודשיות הנדרשות על פי התקן. הסוגיה הוצפה לטיפול ניהולי של היחידה והגיוס נחסך. 

  • מודול הרווחה עצר חריגה בהטבות

    אחד מלקוחותינו הגדולים העניק לעובדיו הטבה נדיבה - שכר הלימוד ללימודיהם. אלא שההטבה הפכה לנדיבה מדי, ובלא פתרון HR לניהול הרווחה שתסדיר את נושא ההחזרים, לא נוהל מעקב מסודר אחר לימודיהם (כמו גם סיום לימודיהם) של העובדים. מודול הרווחה של חילן השיב את הסדר על כנו, חסך מאות אלפי שקלים לחברה וחילק את התקציב באופן שוויוני בין העובדים.

  • מפסיקים את החריגה מהתקן וחוסכים

    רשות מוניציפאלית גדולה התקשתה בזיהוי הפערים בין מצבת העובדים לתקן בפרט במקרים בהם עובד ביצע מספר תפקידים שונים ברשות. המערכת האינטגרטיבית של חילן, נתנה פתרון לנושא תקן במינוי מרובה והציפה מספר רב של עובדים שהועסקו מעבר לתקן. הרשות עברה תהליך התייעלות וחסכה כסף רב.

  • הפנסיה שזיכתה את המעסיק במאות אלפי שקלים

    אחד מלקוחותינו המעסיק מאות עובדים במפעלים הממוקמים באזורים שונים, מבטח את עובדיו בקרן פנסיה.
    מערכת חילן פנסיה זיהתה שבכל פעם שעובד עבר לתפקיד במפעל אחר בבעלות המעסיק, קרן הפנסיה החשיבה אותו כעובד חדש ומחקה את היתרות הקיימות בגינו. התוצאה: המעסיק זוכה במאות אלפי שקלים!

  • ליצור אמת ארגונית אחת

    היכן יש בעיות תחלופה? מהי עלות עובד בתפקיד מסוים? באיזה מדינה משתלם להעסיק עובדי ייצור? חברה גלובאלית מתחום התעשייה התקשתה לקבל תמונת מצב כוללת לגבי נתוני מצבה, תחלופת עובדים ועלויות העסקה מהאתרים השונים בעולם. מערכת חילן BI סיכמה את כל הנתונים והציגה תמונה עדכנית על הקונצרן כולו. כעת החברה יכולה הייתה לקבל החלטות עסקיות מתוך אמת ארגונית אחת.

  • ליצור שפה אחידה בין כספים למשאבי אנוש

    ארגון גדול הפעיל מערכת משאבי אנוש בנפרד ממערכת השכר. אנשי משאבי אנוש הציגו דוחות מצבת עובדים ועלויות העסקה שונים מהנתונים שהציגו אנשי הכספים. ההנהלה, אשר רצתה להיכנס לתהליך התייעלות, התקשתה לקבל החלטות מבוססות נתונים. הארגון פנה לחילן, אשר הטמיעה מערכת אינטגרטיבית על בסיס נתונים אחד ואפשרה יצירת שפה ארגונית אחידה.

  • דיווח אמת עם חילן mobile

    ארגון מבוזר גדול גילה כי עובדי השטח אשר מסתובבים באתרים שונים מדווחים ששהו יותר מכפי שנכחו באתרים בפועל. באמצעות אפליקציית חילן mobile והיכולת לאכן את מיקום העובד בשטח, הארגון אכף כי העובדים אכן מדווחים מהאתר ולא "מנפחים" את השעות. בבדיקה שנערכה לאחר הטמעת הפתרון נתגלה כי נחסכו מאות שעות בחודש של דווח עודף.

  • גיוס יעיל חסך עשרות אלפים בחודשיים

    ארגון שירות אשר הטמיע את מערכת הגיוס של חילן חסך בחודשיים הראשונים לעבודתו עלויות השמה של כ- 60,000 ₪. מערכת הגיוס הציפה מועמדים אשר הגישו קורות חיים במועד המוקדם מהמועד בו הועבר המועמד מחברת ההשמה. כך אנשי הגיוס יכלו לגייס את העובד ישירות ולא דרך חברת ההשמה והעלות נחסכה.

  • סידור עבודה חסך מאות שעות חורגות בחודש

    הנהלת אחד מבתי החולים זיהתה חריגה קבועה בהיקף שעות העבודה מול התקן במחלקות. בית החולים הטמיע מערכת אינטרנטית לסידור עבודה המונעת חריגה מתקן השעות המוקצב לכל בעל תפקיד, חריגות במידה והיו הועברו בזמן אמת לאישור מיוחד של מנהל הכספים. הארגון החזיר לעצמו את השליטה וחסך בפועל מאות שעות עבודה בחודש.

  • הטמעת נוכחות עוז לתמורה ואופק חדש במינוי מרובה

    רשת הוראה גדולה נדרשה להטמיע הסכמי הוראה שונים בקרב המורים אשר משוייכים להסכמי עוז לתמורה, אופק חדש והעולם הישן. המורים ברשת מתניידים בין בתי הספר השונים והרשת התקשתה לנהל את שיוך שעות הנוכחות וההיעדרות עבור מורים העובדים במספר מינויים באותו יום. הרשת הטמיעה את פתרון הנוכחות האינטרנטי וכעת כל העובדים מדווחים נוכחות אל מול מסגרת ההעסקה בכל בית ספר ובכל מינוי והמנהלים מאשרים את גליונות הנוכחות וערוכים לקראת ביקורת משרד החינוך.

  • "אני יכולה לומר בלב שלם, שהנתונים מדברים בעד עצמם. יש ירידה בכמות השגיאות ורמת הבקרות המתבצעות הינה ברמה גבוהה ביותר.." דנה ברזילי, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי, Cyberbit

    כמה מילים על Cyberbit:
    Cyberbit מפתחת מערכות לאימון וסימולציה של התגוננות מהתקפות סייבר ומוצרי אבטחת סייבר לרשתות IT ומערכות תשתית. החברה הוקמה ב- 2015 וצמחה לכ- 300 עובדים בארבע השנים האחרונות. כיום יש לנו משרדים בארה"ב, הודו, גרמניה וסינגפור. עברנו לשירותי ה-BPO של חילן לפני כשנה.

    מה היו השיקולים שהובילו להחלטה לעבור לשירותי חילן BPO?
    אחד הנושאים הרגישים ביותר בארגון הוא שכר העובדים. הנושא רגיש גם עבור העובדים וגם עבור המנהלים.
    העובד משקיע את כל כולו ומצפה לקבל שכר אמין, מדויק ושקוף, יחד עם שירות זמין, מקצועי ונעים. מבחינת המעסיק, מדובר בהוצאה הכבדה ביותר בארגון והוא חייב לוודא שהיא מנוהלת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
    כמו יתר הארגונים בישראל, גם אנחנו עומדים בפני לא מעט אתגרים. התמודדות ותאימות לרגולציה בתחום ההעסקה, הצורך במתן שירות זמין ואיכותי לעובדים, התפעול היומיומי, התמודדות עם תחלופת כוח אדם, עמידה מלאה בתנאי החוק ומדיניות השכר הארגונית ועוד.
    לאור הרגישות והחשיבות של הנושא, החלטנו שאנו רוצים חברה מקצועית במשק הישראלי, עם סטנדרט שירות גבוה ועל כן בחרנו בחילן.
    תוכלי להצביע על יתרון אחד או יותר משמעותיים בעבודה מול שירותי BPO?
    היתרון הראשון הוא ה- Best Practice שמוטמע בכל תחום רלוונטי בעבודה המשותפת.
    יתרון נוסף הוא האנשים והשירות. היה לי חשוב שידברו עם העובדים שלנו בגובה העיניים. הצוות בחילן מורכב מ"שחקני נשמה". הם קשובים, שולטים בחומר ונרתמים למקרי חירום.
    כמו שציינת קודם, שכר הוא נושא רגיש ביותר בארגון.
    איך בכל זאת "משחררים" את הטיפול בשכר לגורם חיצוני?
    אין ספק שזה מהלך שמלווה בלא מעט חששות ובדיקות קפדניות. אני יכולה לומר בלב שלם, שהנתונים מדברים בעד עצמם. יש ירידה בכמות השגיאות ורמת הבקרות המתבצעות הינה ברמה גבוהה ביותר.
    בנוסף, חילן גילתה גמישות למבנה הדו"חות אותו ביקשנו, וניכרת ההקפדה על מתן המידע באופן מפורט תוך עמידה בלוחות הזמנים (ולפעמים אפילו לפני).

    איך תסכמי את המעבר לשירותי ה- BPO של חילן?
    מהלך זה מאפשר לנו רציפות בטיפול בשכר (למול התמודדות עם החלפות כ"א אשר קורות מעת לעת). אנו מקבלים מענה מקצועי ומדויק על כל סוגיה בתחום השכר. המעבר העניק לנו כארגון בטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לתפעול השכר.

     

    לפרטים נוספים >>>