דיווח החזר הוצאות דיגיטלי

חילן שכר דיווח החזר הוצאות דיגיטלי

תהליך דיווח החזר הוצאות ידני על ידי העובדים, החל מאיסוף הקבלות ע"י העובד.ת, מילוי טופס ההחזר, החישוב הידני ועד החתמת המנהל.ת וההעברה לחשב.ת השכר, הינו תהליך ארוך ומסורבל הגוזל זמן יקר מהעובד.ת, מהמנהל.ת ובעיקר מאנשי השכר ומשאבי האנוש בארגון.

חילן מציעה לארגונים פתרון דיגיטלי, המאפשר לעובד.ת לדווח הוצאות כגון נסיעות, חניה, ארוחות ועוד, לצורך קבלת החזר כספי.

הפתרון מאפשר לעובד.ת לסרוק את הקבלות לדיווח, לסווג את סוג ההוצאה ולהעביר לאישור המנהל.ת, בסיום התהליך נקלטים הדיווחים באופן ישיר במערכת השכר.

הפתרון עומד בתנאי רשות המיסים למעסיקים המשתמשים במערכות דיגיטליות

יתרונות השימוש בפתרון דיווח החזר הוצאות דיגיטלי

  • מונע טעויות ומאפשר חסכון ממשי בעלויות
  • חוסך את העברת הטופס הידני למחלקת שכר, העברת הטופס לאישור המנהל.ת והקלדת הנתונים במערכת השכר
  • מהיר וידידותי לעובד.ת ולמנהל.ת
  • חוסך ניירת מיותרת וזמן חשוב של הקלדת הדיווחים
  • מאפשר מעקב מצד העובד.ת, המנהל.ת, וחשב.ת השכר

        לצפיה בסרטון יש ללחוץ כאן